Що робити, якщо не працює мобільний інтернет чи знизилася швидкість?
- Перевірте баланс і поповніть його, якщо потрібно. …
- Перевірте залишок пакету інтернету. …
- Переконайтеся, що у вас включено режим передачі даних. …
- Перезавантажте пристрій — вимкніть та увімкніть його.
- Вимкніть Wi‑Fi на смартфоні або планшеті.
Для того щоб увімкнути 2G/3G/4G у Вашому телефоні, необхідно: iOS: Налаштування → Стільниковий зв'язок → увімкнути Стільникові дані. Далі: Установки → Стільниковий зв'язок → Параметри даних → Голос та дані, і вибрати LTE, 3G або 2G. Android: Установки → Надсилання даних → увімкнути Мобільні дані.
Перейдіть на вкладку «Бездротові мережі» та виберіть «Ще». Виберіть «Мобільні мережі». Перейдіть до «Тип мережі» та виберіть тип 3G або 4G. У пункті «Точки доступу» або «APN» натисніть +, щоб додати нове підключення.