Для того, щоб увімкнути 2G/3G/4G у Вашому телефоні, необхідно: iOS: Установки → Стільниковий зв'язок → Увімкнути Стільникові дані. Далі: Установки → Стільниковий зв'язок → Параметри даних → Голос та дані, і вибрати LTE, 3G або 2G. Android: Установки → Надсилання даних → Увімкнути Мобільні дані.
- Перезавантажте пристрій. …
- Увімкніть Інтернет на пристрої. …
- Перевірте налаштування Інтернету. …
- Виберіть SIM-картку, щоб вийти з Інтернету. …
- Перевірте баланс. …
- Перевірте інший браузер. …
- Перевірте дату та час. …
- Перевірте пристрій у безпечному режимі.
Перезавантажте пристрій. Відкрийте програму "Параметри" та натисніть Мережа та інтернет або Підключення. Ці параметри можуть бути інакшими залежно від пристрою. Вимкніть Wi-Fi, увімкніть передачу мобільних даних і перевірте, чи це вирішило проблему. Якщо ні, вимкніть мобільні дані та увімкніть Wi-Fi.