Ключові фрази — націлення, за яким реклама налаштовується на гарячу аудиторію. Оголошення бачать користувачі з конкретним, сформованим запитом. Наприклад, ті, хто хоче купити пилосос, замовити індійську їжу чи зняти залу під корпоратив.
1. Знайдіть нові варіанти ключових слів
- Увійдіть до облікового запису Google Реклами. Примітка. …
- Натисніть піктограму інструментів , а потім у розділі "Планування" виберіть Планувальник ключових слів.
- Натисніть Знайти нові ключові слова.
- Далі є два варіанти дій: …
- Натисніть Показати результати.
Що таке ключове слово Ключова фраза – це слово або словосполучення, що описує вміст сторінки сайту. Пошуковий запит, який користувачі вводять у рядок пошукової системи з метою знаходження релевантних сторінок, також називається ключовим.