На головному екрані проведіть пальцем вліво, натисніть «Налаштування» > «Передача даних» (або «Мобільні мережі»); 2. Перевірте, щоб перемикач для включення Передача даних була включена.
Якщо на пристрої Android 9
- Відкрийте налаштування.
- Виберіть «Підключення».
- Виберіть «Мобільні мережі».
- Виберіть «Режим мережі».
- Виберіть потрібний режим.
- Готово.
Проблема на стороні оператора Тимчасові проблеми в роботі оператора або підвищене навантаження на мережа можуть призвести до втрати сигналу. Перевірити, чи винен стільниковий оператор у тому, що Мобільна мережа стала повністю недоступною, можна двома способами: Зателефонувати оператору з іншої SIM-картки або іншого пристрою.