Виберіть «Установки» > «Стільниковий зв'язок», а потім увімкніть або вимкніть параметр «Стільникові дані» для будь-якої програми (наприклад, Карти) або служб (наприклад, Допомога Wi-Fi), які можуть використовувати стільникові дані. Коли ці параметри вимкнуто, iPhone використовує лише мережу Wi-Fi.
Перейдіть до розділу «Параметри» > «Стільниковий зв'язок» і перевірте, чи увімкнено лінію стільникового зв'язку. Якщо лінія стільникового зв'язку вимкнена, увімкніть її. Потім перевірте, з'явився чи сигнал стільниковий мережі.
Перезавантажте смартфон, можливо, стався непередбачений збій. Перевірте налаштування мережі, їх параметри та наявність оновлень. Необхідно перевірити: налаштування дати та часу, увімкненого авіа режиму, інші параметри, встановивши коректні показники. Якщо потрібно, скиньте установки мережі.
Можливо кілька варіантів: Смартфон підключений до Wi-Fi, але інтернету немає. Айфон бачить мережу, але не може підключитися до неї. iPhone не бачить потрібну мережу Wi-Fi.Перезапуск модуля – найпростіший спосіб вирішення проблем із підключенням.
- Відкрийте налаштування.
- Перейдіть до Wi-Fi.
- Вимкніть і через кілька хвилин увімкніть Wi-Fi.
Jul 22, 2022