Підключення СБП
- Здійснити вхід до «Особистого кабінету» на сайті або авторизуватися в мобільному додатку.
- У профілі користувача в меню виберіть пункт «Налаштування».
- У полі "За номером телефону" поставити галочку.
- Вибрати «Основний банк».
- Активувати "Вхідні переклади".
Як підключитися до СБП
- Зайдіть в програму Ощадбанк Онлайн
- Натисніть на свій профіль у верхньому лівому куті екрана.
- Перейдіть до «Параметри» або натисніть значок шестерні у верхньому правому куті екрана.
- Прокрутіть екран вниз і виберіть «Система швидких платежів».
- Підключіть разом або окремо:
Чому не працює СБП сьогодні? Найчастіше причина в тому, що в одного з користувачів не підключена система швидких платежів. Крім того, варто перевірити правильність введення номера телефону одержувача та банку, куди перекидалися гроші. А заразом і наявність мережі інтернет.