Виберіть «Установки» > «Стільниковий зв'язок», а потім увімкніть або вимкніть параметр «Стільникові дані» для будь-якої програми (наприклад, Карти) або служб (наприклад, Допомога Wi-Fi), які можуть використовувати стільникові дані. Коли ці параметри вимкнуто, iPhone використовує лише мережу Wi-Fi.
Перезавантажте смартфон, можливо, стався непередбачений збій. Перевірте налаштування мережі, їх параметри та наявність оновлень. Необхідно перевірити: налаштування дати та часу, увімкненого авіа режиму, інші параметри, встановивши коректні показники. Якщо потрібно, скиньте установки мережі.
Підключення iPhone до стільниковий мережі
- Переконайтеся, що SIM-картку активовано та розблоковано. розділ Налаштування стільникового зв'язку на iPhone.
- Виберіть «Установки» > «стільниковий зв'язок».
- Переконайтеся, що функція «Стільникові дані». На моделях із двома SIM-картками торкніться «Стільникові дані», а потім підтвердіть вибраний номер.
Перейдіть до меню «Установки» > «Основні» > «Перенесення або скидання [пристрій]» > «Скинути» > «Скинути налаштування мережі». При цьому скидаються мережі Wi-Fi та паролі, налаштування стільниковий мережі, а також параметри VPN та APN, які використовувалися раніше.