У розділі Параметри комп'ютера виберіть OneDrive. На вкладці Сховище файлів вимкніть параметр За промовчанням зберігати документи в OneDrive.
Це пов'язано з тим, що папки Робочий стіл, Документи та Зображення є в обох розташуваннях (Цей комп'ютер і OneDrive), отже іноді їх можна переплутати. При відключенні захисту папки існуючі файли залишаються в OneDrive, а нові зберігаються на комп'ютері.
Windows 10: як вимкнути автозапуск OneDrive
- Клацніть правою кнопкою миші на значку OneDrive у правому нижньому куті панелі завдань Windows та виберіть «Властивості».
- Перейдіть на вкладку «Параметри» та зніміть прапорець біля «Автоматично запускати OneDrive при вході в Windows».
- Натисніть кнопку «OK», щоб зберегти налаштування.
1. Натисніть піктограму OneDrive у панелі завдань правою клавішею миші та оберіть “Параметри”. 2. Перейдіть у вкладку “Параметри” та заберіть галочку біля “Автоматично запускати OneDrive під час входу до Windows”, натисніть “OK”.