Щоб вимкнути домашній Інтернет МТС, у разі повної відмови від надання послуг, необхідно звернутися до найближчого офісу оператора та написати відповідну заяву на розірвання договору. При собі треба мати документ, що засвідчує особу.
Прийти до будь-якого салону зв'язку МТС з паспортом та номером особового рахунку або зателефонувати до контактного центру. У деяких випадках використання послуги неможливе: Якщо обладнання орендовано у МТС. Якщо обладнання придбано на виплат, яке ще не закрито.
Способи підключення послуги «Добровільне блокування»:
- скористайтесь Особистим кабінетом
- наберіть на своєму телефоні команду *111*157#
- зателефонуйте за номером Мобільного помічника 1116.
- зателефонуйте до Контактного центру МТС
- зверніться до найближчого салону МТС