Будь ласка, поділіться цим з нами!
- Перезавантажте пристрій. …
- Увімкніть інтернет на пристрої. …
- Перевірте налаштування інтернету. …
- Виберіть SIM-картку для виходу інтернет. …
- Перевірте баланс. …
- Перевірте інший браузер. …
- Перевірте дату та час. …
- Перевірте пристрій у безпечному режимі.
Найбільш поширена причина, чому не працює мобільний інтернет на телефоні — це кошти, що закінчилися, на рахунку. Абоненти, у яких не підключено автоматичне поповнення мобільного часто забувають своєчасно відстежувати наявність грошей на балансі.
Для того, щоб увімкнути 2G/3G/4G у Вашому телефоні, необхідно: iOS: Установки → Стільниковий зв'язок → Увімкнути Стільникові дані. Далі: Установки → Стільниковий зв'язок → Параметри даних → Голос та дані, і вибрати LTE, 3G або 2G. Android: Установки → Надсилання даних → Увімкнути Мобільні дані.