Зробити це можна у розділі Анабара «Аналітика». Вибираємо потрібну категорію, всі підкатегорії та сортуємо отриману таблицю за кількістю товарів у продажу. Кількість товарів у продажу та кількість замовлень відображають конкуренцію в ніші.31 May 2022
Для аналізу ніші потрібно працювати з сухими фактами та цифрами. Є два інструменти, які допоможуть зрозуміти, чи варто заходити із товаром на маркетплейс: внутрішня статистика та зовнішні сервіси аналітики. Внутрішню статистику Wildberries по товарах можна знайти в особистому кабінеті WB Partners.
Ніша дуже популярна на сьогоднішній день і дуже сильно росте.Хочу виділити головні підкатегорії, які найкраще продаються на Wildberries:
- аксесуари та дод. обладнання
- автокосметика та автохімія
- розхідники (олії та рідини)
- запчастини
- інструменти
- шини та диски
Аналітика при виборі товарної ніші Потрібно зрозуміти, скільки товарів продається, скільки на них відгуків, чи є у вашій ніші явні лідери та відомі бренди, скільки коштує їхня продукція, чи продається вона за межами великих маркетплейсів, скільки коштують товари, чи є сезонність попиту і які болі ці товари закривають.