1. Клацніть правою кнопкою миші піктограму на панелі завдань (у правому нижньому кутку екрана) і виберіть у спливаючому меню пункт Утиліта сканування Xerox. Якщо піктограма немає на панелі завдань, натисніть кнопку Windows Пуск, виберіть пункт Програми, Офісний друк Xerox, Сканування та Утиліта сканування Xerox.
відкрийте меню "Пуск"; зайдіть до «Панель управління»; перейдіть у вкладку "Обладнання, звук" / або "Пристрої та принтери" для Windows 7 і далі "Принтери"; виберіть рядок «Почати сканування».
Як відсканувати документ
- Відкрийте програму Google Диск .
- Натисніть значок "Додати" у нижньому правому куті екрана.
- Виберіть "Сканувати" .
- Зробіть фото документа. …
- Створіть власну назву або виберіть одну із запропонованих. …
- Щоб завершити сканування та зберегти документ, натисніть "Зберегти" .
Для використання цього режиму принтер має бути підключений до комп'ютера за допомогою кабелю USB.
- На комп'ютері виберіть Пуск > Усі програми > Факс та сканування Windows.
- Натисніть Нове сканування.
- Якщо багатофункціональний принтер WorkCentre 3045 ще не вибрано, натисніть Редагувати і двічі клацніть Xerox WC3045.