Послуга "Я на зв'язку" дозволяє отримувати інформацію про реєстрацію в мережі абонента, якому ви не змогли додзвонитися через те, що його телефон був вимкнений або перебував поза зоною дії мережі.
Вимкнути сервіс «Заборона послуги “Я на зв'язку”» можна такими способами:
- за допомогою МТС Сервіс, набравши: *111*334# – “Заборона послуги “Я на зв'язку”,
- за допомогою "Особистого кабінету",
- через додаток «Мій МТС»
Як вимкнути послугу: Звернувшись до офісів абонентського обслуговування компанії Через «Інтернет-помічник» Відправивши USSD-запит на номер *111*0130#. Відправивши SMS із цифрою 0 на номер 616013.
Керувати послугою можна командами:
- Підключити *128*1#
- Вимкнути *128*0#
- Перевірити статус *128#