Який бюджет виділятиме на маркетинг?

Є багато порад про те, скільки компанії мають витрачати на маркетинг. У середньому, аналітики та експерти називають цифри у розмірі 7-12% від доходів. Але це лише загальний показник. При формуванні маркетингового бюджету необхідно аналізувати значно більше інформації, ніж пересічний аналітик.24-Oct-2022

Суть методу полягає в наступному: рекламний бюджет підприємства = певному відсотку від обороту підприємства за встановлений період. Бюджет може бути розрахований, як % від річних продажів, як % від продажів за будь-який звітний період (квартал, місяць), як % від продажів товару лише у період компанії.

Концепція бюджету маркетингу Він включає витрати на організацію товароруху, рекламу пропозицій фірми та інформування аудиторії. Цей різновид бюджету фіксує прогнозовані витрати, розміри доходу та прибутку.

Розмір бюджету на рекламу складає узгоджену частку від обсягу продажу чи прибутку за минулий період (тиждень, місяць, квартал). Наприклад, для споживчої продукції сума витрат на онлайн просування становить близько 15—30% від обсягу продажу, а на промислових товарів — приблизно 1,5—3%).