Який має бути підпис в електронному листі?

У підписі має бути зазначено достатньо каналів зворотного зв'язку. Крім них, потрібно додати й інші елементи, які працюватимуть на впізнаваність та підтримку іміджу компанії. При цьому важливо витримати баланс і не запихати в підпис зайве, щоб той не перетворився на окремий лист.

Як правильно оформити підпис в електронному листі:

  1. Потрібно вказати основні відомості про організацію та відправника з їх контактними даними.
  2. Підпис має відображати рід діяльності фірми.
  3. Лаконічність – обов'язкова вимога. …
  4. Важлива умова – письменність написання.

Як правильно підписувати листи в електронної поштою

  1. Ініціали відправника, його фотографія, посада.
  2. Повна назва компанії; її логотип.
  3. Контакти (email, сайт, телефон тощо).
  4. Посилання на соцмережі компанії та месенджери.

Nov 28, 2020

Найбільш універсальними є такі заключні фрази, як "З повагою", "Усього найкращого", "З найкращими побажаннями". Їх допустимо використовувати у будь-якій ситуації та у будь-якому листі.