Чому пристрій не реагує на вас Годинник з функцією смарт можуть не вмикатися через несправність батареї. Усі моделі Гармін мають літій-іонні акумулятори. Вони мають термін придатності. Критичний стан батареї призводить до того, що одночасно ви просто не можете включити свій годинник.
Щоб вирішити цю проблему, скористайтеся наведеними нижче порадами.
- Перевірте апаратне забезпечення Використовуйте лише оригінальні аксесуари (зарядний кабель, адаптер живлення та док-станцію). …
- Спробуйте включити годинник, коли вони заряджаються.
- Підключіть зарядний пристрій до іншої розетки та повторіть крок 2.
Якщо у Вас виникли проблеми з підключенням годинника до телефону, почніть із перевірки сумісності версії ОС Вашого телефону (Android 6.0+ та iOS 10.0+) з годинником та актуальності програми Wear OS by Google. Потім перевірте, чи активовано Bluetooth на телефоні, вимкніть і знову увімкніть його.
Це може бути пов'язано з відсутністю підтримки 2G (потрібна зміна оператора та/або тарифу) або з некоректним APN оператора в годинах (простіше кажучи, з неправильними налаштуваннями інтернету). В останньому випадку потрібно відправити на номер годинника спеціальну смс команду, яка скоригує APN.