Чому може не працювати смарт годинник?

Чому пристрій не реагує на вас Годинник з функцією смарт можуть не вмикатися через несправність батареї. Усі моделі Гармін мають літій-іонні акумулятори. Вони мають термін придатності. Критичний стан батареї призводить до того, що одночасно ви просто не можете включити свій годинник.

Щоб вирішити цю проблему, скористайтеся наведеними нижче порадами.

  1. Перевірте апаратне забезпечення Використовуйте лише оригінальні аксесуари (зарядний кабель, адаптер живлення та док-станцію). …
  2. Спробуйте включити годинник, коли вони заряджаються.
  3. Підключіть зарядний пристрій до іншої розетки та повторіть крок 2.

Якщо у Вас виникли проблеми з підключенням годинника до телефону, почніть із перевірки сумісності версії ОС Вашого телефону (Android 6.0+ та iOS 10.0+) з годинником та актуальності програми Wear OS by Google. Потім перевірте, чи активовано Bluetooth на телефоні, вимкніть і знову увімкніть його.

Це може бути пов'язано з відсутністю підтримки 2G (потрібна зміна оператора та/або тарифу) або з некоректним APN оператора в годинах (простіше кажучи, з неправильними налаштуваннями інтернету). В останньому випадку потрібно відправити на номер годинника спеціальну смс команду, яка скоригує APN.