Хто моя цільова аудиторія?

Що таке цільова аудиторія та навіщо її визначати

Цільова аудиторія – це ваші найімовірніші клієнти, які придбають продукт чи замовлять послугу. Саме на цих людей мають бути спрямовані маркетингові заходи: реклама в соцмережах, email-розсилки, контент, офлайн-комунікації.27 Mar 2020

Як правильно визначити цільову аудиторію (ЦА)

  1. Опитування серед клієнтів
  2. Інтерв'ю зі співробітниками компанії
  3. Аналіз власного сайту
  4. Пошукові запити у вашій ніші
  5. Статистика у соцмережах
  6. Конкуренти
  7. Кейси маркетологів
  8. Тематичні спільноти

Цільова аудиторія – це люди, потреба яких задовольняє продукт вашої компанії. Чим краще ви знаєте цільову аудиторіютим краще ви продасте свій продукт.

Портрет клієнта – це загальний образ покупця, що включає такі характеристики, які можуть розповісти про нього практично все, а саме:

  1. вік;
  2. підлога;
  3. місце проживання;
  4. сімейний стан, кількість дітей;
  5. сфера зайнятості та рівень зарплати;
  6. посада, пов'язані з нею проблеми;
  7. потреби, бажання, фобії.

5 жовтня 2022