Що таке цільова аудиторія та навіщо її визначати
Цільова аудиторія – це ваші найімовірніші клієнти, які придбають продукт чи замовлять послугу. Саме на цих людей мають бути спрямовані маркетингові заходи: реклама в соцмережах, email-розсилки, контент, офлайн-комунікації.27 Mar 2020
Як правильно визначити цільову аудиторію (ЦА)
- Опитування серед клієнтів
- Інтерв'ю зі співробітниками компанії
- Аналіз власного сайту
- Пошукові запити у вашій ніші
- Статистика у соцмережах
- Конкуренти
- Кейси маркетологів
- Тематичні спільноти
Цільова аудиторія – це люди, потреба яких задовольняє продукт вашої компанії. Чим краще ви знаєте цільову аудиторіютим краще ви продасте свій продукт.
Портрет клієнта – це загальний образ покупця, що включає такі характеристики, які можуть розповісти про нього практично все, а саме:
- вік;
- підлога;
- місце проживання;
- сімейний стан, кількість дітей;
- сфера зайнятості та рівень зарплати;
- посада, пов'язані з нею проблеми;
- потреби, бажання, фобії.
5 жовтня 2022