Навіщо потрібна генерація лідів?

Лідогенерація (Lead Generation) – це інструмент, маркетингова тактика, спрямована на пошук потенційних клієнтів та збирання контактної інформації (лідів) для їх подальшої конвертації в реальних покупців.Aug 29, 2019

Лід – це потенційний клієнт, який зацікавлений у співпраці з компанією, тому вирішує залишити свої контактні дані для зв'язку. Ліди бувають холодними, теплими та гарячими.

Генерація лідів Використовуйте цю метаякщо плануєте отримати максимум заявок усередині соцмережі без переходу на сайт. Користувачі заповнять спеціальну форму у Facebook або Instagram та залишать свої дані (email, номер телефону тощо). Однак ці заявки залишаються усередині рекламного кабінету.

lead generation) – елемент лід-менеджменту, маркетингова тактика, спрямована на пошук потенційних клієнтів з певними контактними даними.