Що буде після скарги до Росспоживнагляду?

Будь-який громадянин Російської Федерації може звернутися зі скаргою до Росспоживнагляду за порушення його прав (як споживач товарів чи послуг та іншої якості життя). Після розгляду скарги, за наявності підстав, Росспоживнагляд проведе позапланову перевірку того чи іншого об'єкта розгляду.May 4, 2022

Якщо заявник склав скаргу правильно, його аргументи адекватні і вказують на порушення прав, то Росспоживнагляд оформляє розпорядження проведення позапланової перевірки. У ньому мають бути зазначені юридичну назву та адресу організації, яку необхідно перевірити.

тридцяти днів 91. При зверненні заявників з скаргою у письмовій формі або у формі електронного документа Росспоживнагляд (його територіальний орган) термін її розгляду не повинен перевищувати тридцяти днів з дня її реєстрації.

проведення соціально-гігієнічного моніторингу; координацію діяльності територіальних підрозділів; атестацію працівників, зайнятих у виробництві, транспортуванні, зберіганні, реалізації харчових продуктів та питної води; ведення обліку, статистики та ряд інших функцій.