Що робити, якщо тариф не підключається актив?

Перепідключити поточний тарифний план Ви можете через спеціальне меню *167#OK до чергового списання абонентської плати за тарифним планом за достатності коштів для списання абонентської плати за тарифним планом.

Набрати USSD команду *166*1#, натиснути кнопку дозвону, далі йти за меню; 3. Запитати у робота-консультанта, написавши йому «Змінити тарифний план» (авторизувавшись в особистому кабінеті на сайті або в мобільному додатку activ, у розділі «Повідомлення», або написавши SMS на номер 3030).

Процедура перепідключення тарифу Актив досить проста. Потрібно лише набрати на своєму мобільному пристрої *167# та натиснути кнопку виклику.

Інформацію про тарифний план Вашого номера можна отримати: Авторизувавшись в Особистому кабінеті на сайті або в мобільному додатку activ. Набравши ussd команду: *166*2# та натисніть кнопку додзвону.