Позиціювання – це пошук місця бренду на ринку та його закріплення у вибраній ніші. Завдання позиціонування – Сформувати певне сприйняття бренду у цільової аудиторії. Зробити те щоб при згадці назви в споживача виникали необхідні асоціації та образи. Наприклад: Mercedes – престиж, успіх.
Позиціювання — це образ компанії чи товару, який маркетологи вибудовують у свідомості цільової аудиторії з допомогою різних тактик.
Як розробити позиціонування
- Для кого/чого: Визначте цільовий ринок/сегмент
- Що: Визначте продукт
- Навіщо: Яку потребу клієнтів задовольняє продукт
- Проти кого: Хто ваші конкуренти
- За рахунок чого: Чим ви відрізняєтеся від конкурентів і чим ви краще за них