Що таке позиціонування приклад?

Позиціювання – це пошук місця бренду на ринку та його закріплення у вибраній ніші. Завдання позиціонування – Сформувати певне сприйняття бренду у цільової аудиторії. Зробити те щоб при згадці назви в споживача виникали необхідні асоціації та образи. Наприклад: Mercedes – престиж, успіх.

Позиціювання — це образ компанії чи товару, який маркетологи вибудовують у свідомості цільової аудиторії з допомогою різних тактик.

Як розробити позиціонування

  1. Для кого/чого: Визначте цільовий ринок/сегмент
  2. Що: Визначте продукт
  3. Навіщо: Яку потребу клієнтів задовольняє продукт
  4. Проти кого: Хто ваші конкуренти
  5. За рахунок чого: Чим ви відрізняєтеся від конкурентів і чим ви краще за них