У чому різниця між DirectX 10 та 11?

У плані продуктивності краще виглядає DirectX 12: 122 проти 120 кадрів/с за середнім показником і 91 проти 83 за мінімальним. Hitman при ультрависоких налаштуваннях вже з перших кадрів демонструє приріст швидкості відеоряду від переходу на DirectX 12.

Direct3D 11 (D3D11) – компонент інтерфейсу програмування додатків (англ. API) DirectX 11, 11версія Direct3D, наступник Direct3D 10/10.1. Direct3D 11 забезпечує функції для взаємодії операційної системи та додатків із драйверами відеокарти.

DirectX (Від англ. Direct – прямий, безпосередній, вимовляється як "ДайректЕкс") – це набір API, розроблених для вирішення завдань, пов'язаних з програмуванням під Microsoft Windows. Найбільш широко використовується при написанні комп'ютерних ігор.