Як налаштувати таргет на платоспроможну аудиторію?

Якщо ви хочете включити або виключити лише людей, які відповідають усім критеріям, можете звузити аудиторію. Для цього: Увімкніть аудиторію людей, які часто мандрують. Натисніть Звузити аудиторію.

Інструмент «Аудиторії»:

  1. У верхньому лівому куті шукаємо налаштування та вибираємо “Аудиторія”.
  2. Детально подивимося налаштування ЦА. Вибираємо власників iPhone останніх версій.
  3. Далі шукаємо людей, які часто мандрують. …
  4. Вибираємо власників бізнесу та топ-менеджерів – це безперечно платоспроможна аудиторія Фейсбук.

Єдиний спосіб налаштуватися на конкретних користувачів — завантажити в Ads Manager їхні телефонні номери та адреси електронної пошти. Потрібно обов'язково і те, й інше. Обійти це обмеження Фейсбуку* та Інстаграма* можна, можливо за допомогою парсера аудиторій для рекламної реклами, наприклад, Pepper.