Пряме посилання на підтримку Знову клацаємо "Підтримка". Далі має висвітитись кнопка “Почати роботу/Почати чат”. Вона доступна лише тим, хто постійно працює з рекламою та вже відкрутив певну суму бюджету (точну цифру ФБ не розголошує). Іншим користувачам кнопка буде недоступною.
Натисніть значок у верхньому правому куті вікна Facebook. Перейдіть донизу та виберіть Повідомити про проблему. Виберіть продукт Facebookз яким у вас виникли проблеми. У текстовому полі опишіть проблему, у тому числі дії, які спричинили її виникнення.
Другий спосіб. В додатку Facebook на смартфоні
- Заходимо у додаток Facebookі переходимо в меню (на iOS це три смужки в правому нижньому кутку);
- Гортаємо в самий низ, і натискаємо «Довідка та підтримка»;
- Далі натискаємо на «Довідковий центр»;
- Гортаємо вниз та відкриваємо «Довідковий центр для бізнесу»;
Як правильно написати запит до служби технічної підтримки FirstVDS
- Сформулюйте суть проблеми Постарайтеся описати свою проблему по суті без тривалих вступів і «води», але із зазначенням усіх необхідних даних. …
- Створюйте окремі тикети на різні питання.
- Перевірте, чи немає готової відповіді на ваше запитання
Jul 22, 2020