Як отримати посилку до запитання?

Поштове відправлення може бути адресовано до запитання. Таке відправлення зберігається у поштовому відділенні місця призначення протягом загальновстановленого для цього виду відправлення строку та вручається одержувачу на запит при пред'явленні документа, що засвідчує особу, або за кодом із SMS.

Тепер необов'язково вказувати повний адреса одержувача і знати його ПІБ – ви можете швидко та зручно надіслати посилку за номером телефону! Для цього достатньо ввести телефон адресата у форматі +7 хххххххххх на сайті або мобільному додатку Пошти.

«До вимоги» – особлива форма поштового адреси, відповідно до якої поштове відправлення зберігається в поштовій установі призначення протягом певного часу (зазвичай до 30 днів) до моменту його запитання адресатом.

Для отримання відправлення у відділенні потрібно пред'явити повідомлення (його можна заповнити на сайті) або трек-номер, а також посвідчення особи. Щоб отримати відправлення, адресоване іншій людині чи організації, потрібно пред'явити документ, що засвідчує особу, та довіреність.