Як поєднати кілька полігонів в один 3d Max?

Рішення Існує кілька способів зробити це в 3ds Max. Вибравши один об'єкт редагованої мережі або редагованої поліфігури, перейдіть на панель Command Panel > Modify > Edit Geometry та натисніть кнопку приєднання. Це дозволить вибрати один або кілька об'єктів для з'єднання в єдиний об'єкт.

а) простим натисканням на кнопку Connect, після чого нове ребро з'єднує виділені ребра у серединах; б) із використанням Connect Settings. Різниця полягає в тому, що налаштування інструменту (Connect Settings) дозволяють збільшити кількість нових ребер та змінити їх становище.

Щоб приєднати до групи новий об'єкт, наприклад чайник, потрібно виділити сам чайник, потім натиснути Group – Attach. Потім клацнути по закритій групі Stol, або, якщо група відкрита, клацнути по контейнеру групи. Все готово!