Як у Maya включити відображення полігонів

Дізнатися загальну кількість подібних об'єктів, а також кількість виділених вершин, ребер і граней досить просто — достатньо включити режим відображення інформації, застосувавши команду Display=>Heads Up Display=>Poly Count (Відображення=>Відображення основних елементів=>Кількість полігонів) – Рис.

Щоб створити новий полігон У меню Mesh виберіть Create Polygon Tool. 2. Натисніть ліву кнопку миші у точці розташування першої вершини. Maya поміщає вершину на земній поверхні, якщо не включена прив'язка до якоїсь геометрії.

Вставка точок Виберіть вкладку Довільна форма панель "Редагування" "Вставити точку" . Щоб вибрати межі у графічному вікні, використовуйте команду "Вибір точок".

Ця функціональність в автоматичному режимі зменшує кількість полігонів у вашій полігональній сітці. Щоб використовувати Reduce, вам потрібно виділити об'єкт і використовувати Mesh -> Reduce. Ви можете міняти відсоток зменшення полігонів, вказати бажане кількість трикутників і т.д.