Як увімкнути панель завдань windows 10

У Windows 10 ця функція за замовчуванням вимкнена, щоб її увімкнути – потрібно зайти в "Параметри" (натиснути на панель задач правою клавішею миші та вибрати “Параметри”) => з лівого боку має бути обрана “Панель задач”, а з правої біля “Показувати робочий стіл при наведенні вказівника на кнопку “Згорнути усі вікна” у …

Щоб налаштувати розташування панелі завдань, клацніть по ній правою кнопкою миші та натисніть «Властивості». Далі, знайдіть пункт «Положення панелі завдань на екрані» і виберіть у списку, що випадає, нове місце. А якщо хочете, щоб система ховала панель, позначте прапорцем пункт «Автоматично приховувати панель задач».

Закріплення та відкріплення панелі завдань Натисніть та утримуйте вільну ділянку панелі завдань або клацніть правою кнопкою миші, а потім виберіть пункт Параметри панелі завдань та увімкніть Закріпити панель задач. Якщо біля пункту Закріпити панель задач встановлено прапорець, вона вже закріплена.

Відкрийте параметри панелі завдань Windows 10, зробити це (при зниклій панелі) можна наступним чином.

  1. Натисніть клавіші Win+R на клавіатурі та введіть control після чого натисніть Enter. Відкриється панель управління.
  2. У панелі керування відкрийте пункт меню «Панель задач та навігація».

May 25, 2016