Як увімкнути шари в 3д макс

Щоб відкрити всі шари, як і в попередніх версіях 3D Max, потрібно клікнути по робочому полю правою кнопкою миші та вибрати "UnhideAll".

Для того, щоб відкрити цей інструмент, потрібно натиснути значок Manage Layers на верхній панелі інструментів. Відкриваємо, з'являється додаткове віконце. У ньому на даний момент у нас є один шар, Який за умовчанням є головним – навпроти нього стоїть галочка.

Для створення матеріалів у 3ds Max є спеціальний редактор Material Editor. Він відкривається через головне меню Rendering або <M>.

Існує кілька способів зробити це в 3ds Max. Вибравши один об'єкт редагованої мережі або редагованої поліфігури, перейдіть на панель Command Panel > Modify > Edit Geometry та натисніть кнопку приєднання. Це дозволить вибрати один або кілька об'єктів для підключення до єдиного об'єкта.