Як увімкнути тіні в 3d max

Standard освітлення в 3ds Max

  1. Omni. Omni – це кругове розсіяне джерело світла. У свитку General Parameters насамперед потрібно включити Light Type On (включає світло). …
  2. Spot та Direct. Джерело світла Omni можна змінити в меню Light Type. Змінюється на джерела Spot та Direct.

Mar 31, 2020

Виділення в 3ds Max

  1. Select All (Ctrl+A) – виділити всі,
  2. Select None (Ctrl+D) – зняти виділення з усього (зробити все невиділеним).
  3. Select Invert (Ctrl+I) – звернути виділення навпаки: що було виділено, стане невиділеним, а що не було виділено – виділиться;

Для цього натискаємо маленький плюс (див. мал. нижче), у меню, що випадає (списку) вибираємо Configure Viewports. У вікні вибираємо розділ Visual Style & Appearance (3) і вимикаємо галочку Shadows (4).