Як видається зарплатна картка?

Зарплатна картка видається в рамках зарплатного проекту банку-партнера та роботодавця, а чи не замовляється співробітником самостійно. Хоча зарплатна карта є іменною, її користувач не укладає з банком договір і не підписує жодних паперів, крім розписки про отримання.

Зарплатна картка: для чого потрібна…Як працівникові самому оформити банківську карту:

  1. вибрати відповідний банк і прийти у відділення з ІПН та паспортом;
  2. вибрати карту з найбільш відповідними параметрами та тарифами на обслуговування;
  3. подати заявку та дочекатися випуску карти – на це може піти від 2 до 14 днів;

Від 3 до 14 днів з моменту відправки реєстру на випуск карт в банк.

Для оформлення карти знадобиться лише паспорт. Річне обслуговування карти – При зарахуванні на неї зарплати – буде безкоштовним. Почати користуватися карткою можна до неї отримання в офісі. Для цього потрібно встановити додаток Ощадбанк Онлайн, вибрати в ньому замовлену карту та натиснути кнопку «Активувати».