Як запустити ремаркетинг?

1.1. Відкрийте Рекламу Google і перейдіть на вкладку «Спільна бібліотека» — «Аудиторії». У підрозділі «Відвідувачі сайту» натисніть на посилання «Налаштувати ремаркетинг». 1.1.2. У вікні, натисніть кнопку «Налаштувати ремаркетинг».Mar 23, 2017

Щоб застосувати аудиторію та запустити пошуковий ремаркетинг:

  1. Створіть кампанію (групу оголошень) на пошуку або виберіть існуючу. …
  2. Потім визначтеся, куди ви хочете додати новий список — на рівень групи об'яв або кампаній.
  3. Вкажіть варіант націлення та відзначте потрібні вам аудиторії.

Feb 4, 2021

Щоб створити в Google Analytics аудиторії – списки ремаркетингу — Перейдіть на вкладку «Код відстеження» > «Збір даних» та включити ремаркетинг: Тепер у налаштуваннях можна створити різні аудиторії: За допомогою списків рекламодавці можуть сегментувати аудиторію сайту за різними ознаками.

Запуск ретаргетингу

  1. Встановіть лічильник Яндекс. Метрики, який збиратиме дані про вашу аудиторію.
  2. Виберіть у інтерфейсі Директа автоматичні сегменти для націлювання реклами. …
  3. Створіть кампанію у Директі. …
  4. Налаштуйте кампанію, використовуючи дані про відвідувачів.