Ця функціональність в автоматичному режимі зменшує кількість полігонів у полігональній сітці. Щоб використати Reduce вам потрібно виділити об'єкт та використовувати Mesh -> Reduce.04-Jul-2019
Конвертуємо модель в Editable Poly (ПКМ по вьюпорту – Convert to …), переходимо в Object Properties і дивимося параметр Faces (вкладка General). Він показує кількість полігонів моделі. За допомогою Optimaze можна скоротити число полігонів на кілька тисяч без втрати якості моделі.
За допомогою команди Edit Polygons => Extract (Редагування полігонів=>Витягнути) можна витягати з моделі одну або навіть багато граней, розбиваючи її таким чином на окремі об'єкти.
Щоб створити новий полігон У меню Mesh виберіть Create Polygon Tool. 2. Натисніть ліву кнопку миші у точці розташування першої вершини. Maya поміщає вершину на земній поверхні, якщо не включена прив'язка до якоїсь геометрії.