Як зробити аналіз таблиці в Excel?

Просто виділіть комірку в діапазоні даних та натисніть кнопку Аналіз даних на вкладці Головна. Аналіз даних у Excel опрацює дані та відобразить їх інформативні наочні уявлення в галузі завдань.

Відкрийте файл із таблицею, дані якої треба проаналізувати. Виділіть діапазон даних для аналізу. Перейдіть на вкладку «Вставка» → «Таблиця» → «Зведена таблиця» (для macOS на вкладці «Дані» у групі «Аналіз»). Повинно з'явитись діалогове вікно «Створення зведеної таблиці».

Завантаження засобу аналізу в Excel

  1. На вкладці Файл виберіть пункт Параметри, а потім виберіть категорію Надбудови. …
  2. У списку Керування виберіть пункт Надбудови Excel та натисніть кнопку Перейти. …
  3. У діалоговому вікні Надбудови встановіть прапорець Пакет аналізу, а потім натисніть кнопку ОК.