Яка графіка краща за вулкан чи OpenGL?

Чим відрізняється Vulkan від OpenGL Стан прив'язується до буфера команд, а не до контексту, як у OpenGL. У OpenGL робота з пам'яттю та синхронізація відбувається не явно, у Vulkan розробник буде мати можливість контролювати це. Відсутність перевірки помилок у драйвері, для прискорення роботи.

Вулкан) — кросплатформний API для 2D- та 3D-графіки, вперше представлений Khronos Group у рамках конференції GDC 2015. 16 лютого 2016 р. Vulkan API спочатку був відомий як «нове покоління OpenGL» або просто «glNext», але після анонсу компанія відмовилася від цих назв на користь назви Vulkan.

У порівнянні з OpenGL 4.5, Vulkan показує приріст 60%. В одній зі сцен OpenGL 4.5 показав результат 100FPS, що, безумовно, відмінний результат, але в тій самій сцені Vulkan показав результат у 160FPS. Нижче можете просто порівняти результати OpenGL (перший) та Vulkan (другий).

OpenGL (Open Graphics Library) – специфікація, що визначає платформонезалежний (незалежний від мови програмування) програмний інтерфейс для написання додатків, що використовують двовимірну та тривимірну комп'ютерну графіку.