Перейдіть до розділу "Мої конференції". Натисніть «Запланувати конференцію» або виберіть тему конференції зі списку майбутніх конференцій, а потім натисніть «Редагувати цю конференцію». У «Параметрах конференції» натисніть на варіанті «Записувати конференцію автоматично». Натисніть «Зберегти».Jun 13, 2018
Важливо!
- Почніть нову зустріч у Google Meet або приєднайтеся до існуючої.
- Внизу праворуч натисніть "Дії" Запис.
- Виберіть Записати відео.
- У вікні, натисніть Почати.
- Дочекайтеся початку запису. …
- Щоб зупинити запис, натисніть "Дії" Запис …
- У вікні, натисніть Зупинити запис.
Як призначити привілеї записи Як організатор конференції Zoom клацніть Учасники . У меню учасників перейдіть до учасника, якому ви бажаєте надати привілеї записи, і натисніть кнопку Ще поряд з його ім'ям. Клацніть Дозволити запис.
Відкрийте Zoom Client for Meetings та клацніть вкладку Конференції . Клацніть вкладку Запис виконана та виберіть конференцію з локальним записом. Примітки. Для локальних записів відображається шлях до файлу та параметри для відкриття, відтворення та видалення записи.